יום שישי, 12 באוקטובר 2012

חיבור MK02 למסך מחשב/מקרן


חיבור הMK802 למסך מחשב זה עניין טיפה בעיתי אבל אפשרי
האפשרויות לחבר את הMK802 למסך הם דרך החיבורים האלא:

HDMI
חיבור HDMI הוא חיבור אשר מעביר גם תמונה (וידאו) וגם קול באיכות עד 1080p
לכן אם המסך מחשב שלך תומך בחיבור HDMI מומלץ לחבר בHDMI

DVI
 אפשרי גם לחבר עם חיבור DVI-D אך ורק אם המסך שלך תומך ב HDCP אך לא בטוח ב100% שזה יפעל
מצריך רק מתאם פשוט כי חיבור HDMI כולל בתוכו גם את חיבורי ה DVI-D
אני ניסיתי להפעיל עם המסך שלי וזה לא עבד לי כנראה בגלל שהמסך שלי ישן ואינו תומך ב HDCP

VGA+קול\בלי קול
מתאם VGA
כדי לחבר את MK802 לVGA יש צורך לעסות המרה בגלל שחיבור HDMI הוא חיבור דיגיטלי וחיבור VGA הוא חיבור אנלוגי יש צורך לקנות מתאם שבתוכו יש גוק אשר מבצעה את ההמרה הזו ולא כבל זול אשר מתאים יותר למחשבים עם כרטיס מסך אשר הוא מבצעה בעצמו את ההמרה מדיגיטילי לאנלוגי.
חשוב יש מוצרים אשר כוללים גם המרה לחיבור רגיל של אוזניות 3.5 MM ויש כאלה שאינם כוללים.
אני קניתי את זה עם החיבור לאוזניות 3.5 MM וזה עובד טוב.


הערה חשובה
מתאם VGA
 אם החיבור מעביר תמונה בלבד אז יש אפשרות לחבר כרטיס קול USB כמו שכתבתי בhttp://mk802il.blogspot.co.il/2012/09/usb-mk802.html
וכך גם לשמוע כול לפחות באנדרויד גירסה REV.2 אולי גם בLINUX עם תמיכה בKERNEL ותוכנה מתאימה
חיבור 3.5 אוזניות +USB לכוח(אופציונלי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה